Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
czy chcecie nowe potwory?? |
tak |
|
75% |
[ 3 ] |
nie |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 14:35, 20 Lip 2006 Temat postu: nowe potwry |
|
|
poszukam nowych skryptuw na jakies potwory.
jutro dam propozycje potowruw a puzniej jak gm sie zgodzi na potwory skrypty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kondzio_93
Nowy
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:07, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dobry pomysl dobze zeby byly takie zeby bylo latwo expic zeby daaly duzo expa:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 15:38, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
tylko wiekszosc tych potworuw sa jak na 150 lvl+!!
taki yogi to bedzie szczesliwy>
niskie levele raczej se na nowych potworach nie poexpia ale takie hero czy wampy sie zwolnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yogi
Tutor
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Czw 15:47, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja jestem szczesliwy jak chodze na Inarath,Yawa'Runite,Ruga,Pan Drzwi
Ale pomysl nie jest taki zly,chcoiaz caly czas dochodza nowe potwory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal Pustelnik
Super gaduła
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 15:49, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Najelpeij to trza zrobic OTS Kinga i Diablo bylo by git xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 15:52, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mam 31 potworuw:
1 dla naprawde malych lvli
1 taki jak vamp czy hero
polowa lepsz niz hero
a 2 polowa jest lepsza niz demon czy orshe(king yeti,armagedon,death orsh,gladaitor-podobno tylko gm moze go pokonac,oraz kilka faraonuw i elfuw)
te potwory kture proponuje beda bardzie jdla high lvli
@edit
od ilu postuw jest gadula??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 16:00, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jak mi komp nie siadzie to poszukam jakis czaruw i runek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal Pustelnik
Super gaduła
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 16:27, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
W data/spells/instant tworzymy bat.xml
i dodajemy:
Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_NONE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
monsterlook = 122
end
time = 60
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
return ret
end
w data/spells/instant tworzymy vampire.xml
i dodajemy:
Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_NONE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
monsterlook = 68
end
time = 60
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
return ret
end
Następnie do data>spells>spells.xml
dodajemy:
Kod:
<!--// Monster \\-->
<spell name="vampire" words="vampire" maglv="0" mana="0" enabled="1"></spell>
<spell name="bat" words="bat" maglv="0" mana="0" enabled="1"></spell>
Przechodzimy do data/monsters i edytujemy plik vampire.xml
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Vampire" level="40" maglevel="40" experience="290" pushable="0" armor="35" defense="20" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="220">
<health now="450" max="450"/>
<look type="68" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="4072"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="50"/>
<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="180"/>
<attack type="distance" name="throwingstar" mindamage="10" maxdamage="100" cycleticks="2000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="bat" exhaustion="0" cycleticks="5000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="vampire" exhaustion="0" cycleticks="5000" probability="60"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="BLOOD!"/>
<voice sentence="I smell a living!"/>
<voice sentence="Let me kiss your neck!"/>
<voice sentence="I call you my bats!"/>
<voice sentence="come!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2969" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2840" chance="40000"/>
<item id="3497" chance="20000"/>
<item id="3311" chance="1000"/>
<item id="3596" chance="20000"/>
<item id="3052" countmax="3" chance1="15000" chancemax="0"/>
<item id="2791" chance="100000">
<inside>
<item id="3209" chance="800"/>
<item id="3238" chance="20000"/>
<item id="3372" chance="300"/>
<item id="3222" chance="600"/>
<item id="2965" countmax="3" chance1="2500" chancemax="0"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michal Pustelnik dnia Czw 16:38, 20 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 16:31, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
na co to jest?? bo ja znalazlem na cos takiego zeby vamp zamienial sie w nietoperza!!! mam tez jeden czar dla knigtuw:spell name="Exevo Gran Mas Exori
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal Pustelnik
Super gaduła
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 16:32, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
JA znalazłem na zamieniajacego sie w nietoperza -.-
ale ten exori twoj sie przyda xDXDXD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 16:38, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mam nawet to:
NPC ZMIENIAJĄCY PŁEĆ
///GM Maciej : ten skrypt nie będzie działał na naszym OTSie
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
if isPremmium(cid) then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I can change your sex... You want change your image..?')
selfLook(cid)
focus = cid
talk_start = os.clock()
else
selfSay('Sorry, only premium players can change sex.')
focus = 0
talk_start = 0
end
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()
if msgcontains(msg, 'yes') then
if pay(cid,1000) then
selfSay('/changesex ' .. creatureGetName(cid))
focus = 0
talk_start = 0
else
selfSay('Sorry, you don\'t have enough money.')
end
elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
zasiegym = 215
zasiegxm = 288
zasiegy = 210
zasiegx = 284
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
ny = cy
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
ny = cy
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
nx = cx
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
nx = cx
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
if ny >= zasiegy and nx >= zasiegx then
if ny <= zasiegym and nx <= zasiegxm then
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
else
end
else
end
end
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end
oraz znalazlem jeden skrypt naszego kochanego GM Macieja !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal Pustelnik
Super gaduła
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 16:41, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Może komuś się przyda ...
Potworek pod tibie 7.6
W katalogu ...data/monsters tworzymy plik "death orshabaal"
///GM Maciej : tego to nawet ja nie pokonam
Cytuj:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Death Orshabaal" level="350" maglevel="110" experience="80000000" pushable="0" armor="200" defense="200" canpushitems="1" staticattack="45" changetarget="200" speed="400">
<health now="2000000" max="2000000"/>
<look type="35" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2916"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<blood color="199" effect="0" splash="255"/>
<attacks>
<attack type="melee" mindamage="2000" maxdamage="8000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura" cycleticks="5000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="o firefield" cycleticks="7500" probability="75"/>
<attack type="instant" name="o exevo gran vis lux" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="60"/>
<attack type="rune" name="orsha fireball" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="50"/>
<attack type="instant" name="o exori" exhaustion="500" cycleticks="8000" probability="55"/>
<attack type="instant" name="demon_manadrain" exhaustion="100" cycleticks="4000" probability="30"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="MUAHAHAHAHA GM Maciej is my BOSS!"/>
<voice sentence="MUAHAHAHAHA GM Merieel is my BOSS!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2160" countmax="10" chance1="6000000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2470" chance="2000"/>
<item id="2408" chance="1030"/>
<item id="2319" chance="9000"/>
<item id="2493" chance="5000"/>
<item id="2472" chance="2000"/>
<item id="2466" chance="4000"/>
<item id="1987" chance="10000">
<inside>
<item id="2150" countmax="10" chance1="10000" chancemax="1000"/>
<item id="2148" countmax="10" chance1="5000" chancemax="1000"/>
<item id="2148" countmax="10" chance1="50000" chancemax="1000"/>
<item id="2144" countmax="10" chance1="50000" chancemax="1000"/>
<item id="2488" chance="50000"/>
<item id="2187" chance="5000"/>
</inside>
</item>
</loot>
<summons maxSummons="2">
<summon name="Orshabaal" chance="400"/>
</summons>
</monster>
W pliku monsters.xml dodajemy linijke :
Cytuj:
<monster name="Death Orshabaal" file="death orshabaal.xml" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 16:47, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
przesle teraz wiekszosc skryptuw tych potworuw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 16:50, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
pierwszy:
baba jaga.xml
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Baba Jaga" level="20" maglevel="30" experience="2500" pushable="0" armor="27" defense="27" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="204">
<health now="3300" max="3300"/>
<look type="54" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3065"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="30"/>
<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="40"/>
<attack type="rune" name="Soul fire" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="90"/>
<attack type="rune" name="firefield" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="instant" name="exura vita" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="firebomb" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="Herba budinia ex!"/>
<voice sentence="Horax pokti!"/>
<voice sentence="Hihihihi!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2129" chance="10000"/>
<item id="2643" chance="10000"/>
<item id="2656" chance="5000"/>
<item id="2696" chance="33333"/>
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2195" chance="5000"/>
<item id="2442" chance="1666"/>
<item id="2324" chance="10000"/>
<item id="2654" chance="3333"/>
<item id="2418" chance="1000"/>
<item id="2199" chance="1428"/>
<item id="2801" countmax="1" chance1="1333" chancemax="0"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
drugi:
Domyślny Chuck Norris pod tibia 7.6
W katalogu ...data/monsters tworzymy plik "chuck norris"
Cytuj:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Chuck Norris" level="100000" maglevel="10000" experience="90" pushable="0" armor="50" defense="50" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="1000">
<health now="10000000000" max="10000000000"/>
<look type="128" head="95" body="116" legs="95" feet="114" corpse="3128"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="30"/>
<attacks>
<attack type="distance" name="throwing-knife" mindamage="1000" maxdamage="5000000" cycleticks="3000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura vita" exhaustion="500" cycleticks="1200" probability="35"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="fire"/>
</defenses>
<loot>
<item id="2148" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2649" chance="6666"/>
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2260" chance="4000"/>
<item id="2399" countmax="1" chance1="20000" chancemax="0"/>
<item id="2478" chance="3333"/>
<item id="2425" chance="2000"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
W pliku monsters.xml dodajemy linijke :
Cytuj:
<monster name="Chuck Norris" file="Chuck Norris.xml" />
trzeci:
Daughter of Hero
tworzymy daughter of hero.xml a w nim:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Daughter of Hero" level="450" maglevel="300" experience="450000" pushable="0" armor="4500" defense="4500" canpushitems="0" staticattack="5000" changetarget="200" speed="1720">
<health now="540000" max="540000"/>
<look type="137" head="123" body="120" legs="114" feet="132" corpse="3065"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="distance" name="throwingknife" mindamage="3000" maxdamage="4400" cycleticks="2000" probability="600"/>
<attack type="melee" mindamage="4000" maxdamage="6000" probability="1000" />
</attacks>
<defenses>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="Odgryze Ciii!"/>
<voice sentence="Yeeee ha!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="21" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2173" chance="500"/>
<item id="2528" chance="5000"/>
<item id="2197" chance="2000"/>
<item id="2229" countmax="3" chance1="10000" chancemax="0"/>
<item id="1998" chance="100000">
<inside>
<item id="2674" countmax="50" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2050" chance="5000"/>
<item id="2393" chance="900"/>
<item id="2690" countmax="2" chance1="20000" chancemax="0"/>
<item id="2147" countmax="2" chance1="3333" chancemax="0"/>
<item id="2392" chance="4000"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
a w monsters.xml dajemy linijke:
<monster name="Daughter of Hero" file="daughter of hero.xml" />
death orsha tez mam
czwarte:
(podobno tylko GM tylko moze to pokonac a wiec yogi bedzie zainteresowany)
W katalogu monsters tworzymy plik Gladiator.xml
i piszemy w nim:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Gladiator" level="230" maglevel="90" experience="52000" pushable="0" armor="91" defense="92" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="375">
<health now="450000" max="450000"/>
<look type="73" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3128"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="melee" mindamage="3240" maxdamage="8270" probability="70" />
<attack type="distance" name="arrow" mindamage="452" maxdamage="2130" cycleticks="3000" probability="100" />
<attack type="instant" name="behe_haste" exhaustion="500" cycleticks="4000" probability="25"/>
<attack type="instant" name="exura gran" cycleticks="1000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="bk exori" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="energy"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="Walcz walcz!!"/>
<voice sentence="Wanna die ??"/>
<voice sentence="Haha twoje sd mnie gilgocze"/>
<voice sentence="Ruszajcie potwory ciemnosci"/>
</voices>
<loot>
<item id="2152" countmax="7" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2470" chance="2000"/>
<item id="2522" chance="1333"/>
<item id="2158" chance="10000"/>
<item id="2319" chance="9000"/>
<item id="2462" chance="50000"/>
<item id="2153" chance="50000"/>
<item id="2472" chance="1857"/>
<item id="1987" chance="33333">
<inside>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2144" countmax="10" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2178" chance="100000"/>
<item id="2402" chance="50000"/>
<item id="2390" chance="2000"/>
<item id="2646" chance="3333"/>
</inside>
</item>
</loot>
<summons maxSummons="20">
<summon name="Serpent Spawn" chance="120"/>
<summon name="Warlock" chance="250"/>
<summon name="Behemoth" chance="200"/>
<summon name="Demon" chance="400"/>
<summon name="Rahemos" chance="100"/>
</summons>
</monster>
-W pliku monsters.xml wpisujemy:
<monster name="Gladiator" file="gladiator.xml" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Rozgadany
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 17:21, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
potwory dla yogiego to:
daughter hero-experience="450000
death orshabaal-experience="80000000
gladiator(tylko GM go pokona)-experience="52000
plaguthrower(silny ale malo expa daje xD)-experience="1
Safron-boss minosów(chyba)-experience="999999
yeti king-experience="460000
ramzesII(chyba dobry jest)- experience="5400
lucifer-upadły anioł- experience="16000
Behomontinius-experience="60500
Guardion Mage-experience="50000
Mega Troll
Uwaga! Nie ma z niego loota ,tylko zamienia się w drzewo!-experience="15000000
Armagedon-experience="120000(odmiana demona)
pudzian-experience="10000
potwrek nazywa sie King Orshabal mam nadzieje ze komus sie przyda ale uwaga jest dosyc silny i symuluje 2 orshabaale i 2 demony.-experience="500000"
Necropharus- experience="5800000
Bone Beast King-experience="2250000
Royal Hunter-experience="105000
Mam nadzieje, ze jakis gm zainteresuje sie tym tematem!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|